Eerste week - Reisverslag uit Camden, Australië van Laura Graaf - WaarBenJij.nu Eerste week - Reisverslag uit Camden, Australië van Laura Graaf - WaarBenJij.nu

Eerste week

Door: Laura1995

Blijf op de hoogte en volg Laura

14 Juli 2012 | Australië, Camden

Goedemorgen,

Ik ben hier nu bijna een week, en begin al wel een beetje te wennen.
Ik heb al mijn schoolkleren en spullen binnen. En heb een telefoon gekocht. als je mijn nummer wilt moet je maar even mailen (laura.1995@live.nl).

Omdat de uiterste inschrijfdatum voor voetbal al is geweest, kan ik waarschijnlijk niet voetballen :( Misschien in mijn schoolteam maar dat kan ik pas volgende week vragen.
We zijn daarom bij een indoor soccer club gaan kijken en ik hoor morgen of ik daar in een team geplaatst kan worden, gemixed met jongens en meiden.
En anders ga ik waarschijnlijk Oz Tag, soort rugby, spelen samen met Samantha.

Ik heb mijn coordinator ontmoet. Om het lekker makkelijk te maken heet ze ook Laura. Ze is best aardig en ik zal haar waarschijnlijk elke 2 weken spreken om te kijken of alles nog goed met me gaat en of ik het naar mijn zin heb.

Donderdag heb ik een picknick gehad met Sam's vrienden. Omdat het regende hebben we het binnen gehouden in ons huis. Iedereen nam wat te eten mee, en Julie heeft worstje gebraden op de Bbq. Iedereen die er was zit op dezelfde school en in het zelfde jaar als ik, dus dat is top. Ze zijn heel aardig. Maandag is mijn eerste schooldag, ik ben heel benieuwd hoe dat zal zijn.

Ik heb een huissleutel gehad en weet de code van het alarm, dus kan zelf een beetje bepalen wanneer ik wegga. Ik ga nu een stukje hardlopen dus als ik voorlopig geen blog meer schrijf ben ik vermist haha ;)






  • 14 Juli 2012 - 08:01

    Danielle Van Dijk:

    hee laura

    jammer dat voetballen er nog nie in zit. ik had toen ook problemen omdat je ook een overschrijving moet regelen naar een buitenlandse club via de knvb. heel gezeur! hopen dat het nog lukt met dat indoorvoetbal dan. leuk dat je beetje je plekkie gevonden hebt en die eerste schooldag komt vast wel goed. je moet maar zo denken over poosje spreek je gewoon vloeiend engels. :-) succes en en benieuwd naar je volgende verslag. xx daan

  • 14 Juli 2012 - 16:39

    Gerrine:

    He Lau!

    Gewoon regelmatig bloggen, hoor! Leuk om te lezen dat het goed met je gaat. Hopelijk kun je snel een sport beoefenen naar je zin!

    Ga lekker erop uit en geniet! De taal heb je zo onder de knie! Veel plezier en blijf ons op de hoogte houden!

    Vind ik leuk.

    X Gerrine

  • 14 Juli 2012 - 21:26

    Tante Henny:

    Wat ontzettend leuk iets van je te lezen, hopelijk gaat alles een beetje naar wens en voel je je al een beetje thuis, heel veel succes op je eerste schooldag, dikke kus Laura!!

  • 16 Juli 2012 - 18:43

    Jannie:

    Ik zie het al, zwarte kous(en). Je ziet er schattig uit met je uniform.
    Hoe is het weer bij jullie, hier is het herfst, 20.30 uur met de lampen aan in huis
    Vrijdag gaan we op vakantie en we komen 4 weken later terug. Dus tot over 4 weken. Lekker naar de zon.
    Hartelijke groet en liefs van henk en jannie.

  • 17 Juli 2012 - 08:39

    Laura :

    Het weer is hier zonnig, maar wel koud, en af en toe wat regen maar niet veel. Fijne vakantie! X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Camden

Een reis met Into Study Exchange

Ik ga een high school year doen.

Recente Reisverslagen:

19 Maart 2013

Bijna naar huis

04 Februari 2013

Verhuizen

10 Januari 2013

Vakanties

13 December 2012

Bijna vakantie...

21 November 2012

november
Laura

Actief sinds 07 Juni 2012
Verslag gelezen: 400
Totaal aantal bezoekers 10242

Voorgaande reizen:

06 Juli 2012 - 27 April 2013

Een reis met Into Study Exchange

Landen bezocht: