School - Reisverslag uit Camden, Australië van Laura Graaf - WaarBenJij.nu School - Reisverslag uit Camden, Australië van Laura Graaf - WaarBenJij.nu

School

Door: Laura1995

Blijf op de hoogte en volg Laura

18 Juli 2012 | Australië, Camden

Zondagochtend zijn we eerst naar de kerk geweest, een katholieke. Daar ben ik in Nederland al nooit geweest dus was best raar. En ik verstond er niks van. In de auto terug naar huis kwamen Julie en Sam erachter dat ik niet katholiek was. Op een brief van WEP stond dat ik dat wel was. Gelukkig is het geen probleem voor ze. Volgende week gaan we waarschijnlijk in een andere kerk kijken.

Smiddags heb ik met Sam en haar Youth Group (soort scouts) een bushwalk/boswandeling gedaan . Het was super zwaar en superveel trappen. We zijn geklomen tot 1300 feet boven zeelevel. Het was het waard, want het uitzicht was super! We hebben een picknick gedaan op de top en zijn toen weer naar beneden gegaan.
Een stuk makkelijker.

Maandag was mijn eerste schooldag. Het is fijn dat ik al wat mensen kendde van de picknick. Het is best een grote school en iedereen heeft een macbook (ik nog niet). De docenten zijn leuker dan de meeste op de guido, en dommer! Een leraar wist niet eens dat Holland & Nederland hetzelfde land was -_-

Maandag avond heb ik eindelijk indoor soccer gedaan. Het was super leuk om te doen. Ik mocht gelijk 2 wedstrijden spelen. Het is een kleine zaal en je mag via de muren spelen. Het is een goed niveau dus m'n conditie moet weer wat beter worden!

Dinsdag zijn we voor het eerst met de bus naar school gegaan. Helaas geen grote gele... Sommige vakken zijn lastig te volgen vanwege het Engels.
En ik zit in het schoolvoetbal team! :) Het is niet echt een goed niveau, maar het is wel een leuk team. Volgende week is onze eerste wedstrijd tegen een andere school.

Vandaag was een lange saaie schooldag. Waarom doe ik ook alweer nog een schooljaar terwijl ik mijn diploma al heb? haha.

Fijne vakantie iedereen!

  • 18 Juli 2012 - 07:53

    Danielle Van Dijk:

    hee lau.

    staat je goed je uniform haha.. zo leuk dat je gevoetbalt hebt. nou eff laten zien wat je in huis hebt haha! ja 1 week school voorbij superr. in december heb je lekker zomervakantie hoe perfect. want dan is het hier gewoon winter en bij jou 30 graden. hier word het trouwens eindelijk ook wat beter weer hhaha.. we moeten er lang op wachten.. nou succes met voetballen en tot de volgende keer! xx daan

  • 18 Juli 2012 - 09:10

    Henrike:

    Hey Laura,
    Wat schrijf je lekker makkelijk. Leuk om te lezen. Lijkt me idd best moeilijk om de lessen te volgen, zal wel Engels met een twist zijn wat ze spreken!
    Dikke xxx van Jan en steffie, ze vinden het erg raar dat je in een "grote mensen" pak naar school moet.
    Xxx tante henrike

  • 18 Juli 2012 - 17:04

    Jacozien:

    Hoi Laura,

    Wat staat dat schooluniform je enig.....! Je kunt nog genoeg met (voetbal) broeken aan lopen dus zo erg is het niet...... Geniet van alles wat op je afkomt en van een lange saaie schooldag leer je veel Engels voor een volgend diploma? Knap hoor hoe je alles (mee) doet. Groetjes namens de anderen,

    Je buuf

  • 20 Juli 2012 - 06:44

    Jannie En Henk:

    Wat leuk om te lezen, ja weer naar school. Je moet maar steeds denken wat voor ervaringen je op gaat doen.
    Geweldig, en dat land het lijkt me geweldig die natuur. Wij kunnen het ons niet voorstellen. Je vergeet dit nooit meer.
    Vakantie klinkt heerlijk, vooral als je de zon in gaat. Dat is wel nodig hier want soms denk je dat het herfst is.
    We gaan nu even weg, het allerbeste en als we thuiskomen zijn we benieuwd wat er weer geschreven staat.
    Groeten en liefs van Henk en Jannie.

  • 21 Juli 2012 - 08:35

    Gerrine:

    Wat een docent! Echt grappig!

    Welke vakken volg je precies?

    Fijn dat je voetbal kunt spelen! Doe je best tijdens de wedstrijd tegen de andere school!

    Liefs,

    Gerrine

  • 22 Juli 2012 - 06:14

    Laura:

    Ik volg Wiskunde, Engels, PDH (soort sporttheorie), informatica :S, biologie en godsdienst...

  • 22 Juli 2012 - 06:14

    Laura:

    Ik volg Wiskunde, Engels, PDH (soort sporttheorie), informatica :S, biologie en godsdienst...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Camden

Een reis met Into Study Exchange

Ik ga een high school year doen.

Recente Reisverslagen:

19 Maart 2013

Bijna naar huis

04 Februari 2013

Verhuizen

10 Januari 2013

Vakanties

13 December 2012

Bijna vakantie...

21 November 2012

november
Laura

Actief sinds 07 Juni 2012
Verslag gelezen: 325
Totaal aantal bezoekers 10244

Voorgaande reizen:

06 Juli 2012 - 27 April 2013

Een reis met Into Study Exchange

Landen bezocht: