Aankomst - Reisverslag uit Camden, Australië van Laura Graaf - WaarBenJij.nu Aankomst - Reisverslag uit Camden, Australië van Laura Graaf - WaarBenJij.nu

Aankomst

Door: Laura1995

Blijf op de hoogte en volg Laura

09 Juli 2012 | Australië, Camden

Hello,

Na ongeveer 30 uur vertraging, ben ik dan eindelijk in Australie aangekomen.
Via Parijs en HongKong. Op allebei de vliegvelden moest ik haasten om optijd te zijn, maar ik heb het gered.
HongKong-Syney vloog ik Buisness class, heerlijk! Ik heb alleen heel slecht/weinig geslapen tijdens de reis. Het is hier nu 3:31pm en ik kan mijn ogen nauwelijks open houden. Noemen ze dat een Jetlag?

Ik werd in syney opgehaald door Julie(hostmom) & Samantha(hostsister). Het lijken me hele leuke mensen. Ik versta alleen lang niet alles wat ze zeggen, best lastig. Ik heb George(hostdad) nog niet ontmoet, die is nog aan het werk. En Simone(hostsister) is met school in Europa. Het is een leuk huis en alles is gelijkvloers.

Nadat ik mijn koffer uit had gepakt hebben we een rondje gereden door Camden. Daarna zijn we doorgereden naar het overdekt winkelcentrum. Het eerste wat we gedaan hebben: Schooluniformen passen. Ik moet dus een geruit rokje aan, echt verschrikkelijk. Maar daar zal ik vast wel aan wennen. Verder hebben we daar gelunched en naar een telefoon gekeken.

Het is een stuk kouder dan ik gedacht had. Het is een zonnige dag, maar met een vest aan buiten is het nog te koud. Snel extra kleren kopen dus.

Groetjes!

  • 09 Juli 2012 - 04:45

    Annemarijn:

    Nou meid je bent er dan eindelijk!

    Nu lekker gaan genieten! En..
    Extra kleren kopen is nooit erg toch?!

    Liefs uit Nederland!

  • 09 Juli 2012 - 08:25

    Danielle:

    Hee lau!

    Goed om te lezen dat je eindelijk bent aangekomen, zal wel een pittig reisje geweest zijn.. en ik kan het weten ;) er zijn daar trouwens bijna geen huizen met een 2e verdieping.. waar zit je precies? succes met je geruite rokje zal je vast goed staan, effe foto maken he :P xxx daan

  • 09 Juli 2012 - 09:12

    Henrike:

    Fijn dat je reis goed verlopen is!(met een beetje vertraging) wij willen wel heel graag een foto zien van jouw in Een geruit rokje.....wij zijn ook allemaal goed aangekomen op Lanzarote, prachtig weer!
    Xxxxx van ons allemaal

  • 09 Juli 2012 - 11:25

    Jacozien:

    Hoi Laura,

    Wat leuk dat we je kunnen "volgen" en fijn dat je veilig bent aangekomen. Geniet van alles wat op je afkomt, inclusief je schooluniform! Je hoeft tenslotte niet na te denken over wat je aantrekt naar school..... Een hartelijke groet van de buren!

  • 09 Juli 2012 - 12:54

    Tante Henny:

    Hoi Laura

    Wat fijn dat je er bent, nu eerst acclimatiseren en bijkomen, leuk dat we je kunnen volgen!! Groetjes

  • 09 Juli 2012 - 19:48

    Charlotte:

    Hee meis,
    Mooi dat je reis redelijk verliep!
    Is het een beetje een leuk plaatsje?
    Jammer dat daar niet heel warm is
    Ik verwacht nu wel een foto van jou met je schooluniform hoor haha!
    Oef en shoppen is ook zooo zwaar ^^
    Haha maar geniet er van meis!

    Xx

  • 09 Juli 2012 - 21:09

    Tante Marrie En Ome :

    Hoi lieverd wat fijn dat je daar nu bent. We zijn super trots op je. Nog even een paar dagen bijkomen en dan met je nieuwe rok naar school. dikke kus vanaf Texel

  • 10 Juli 2012 - 12:00

    Laura:

    Hee Daan, ik zit in Camden vlakbij Sydney. Ik zal maandag een foto maken van mij en m´n rokje haha

  • 10 Juli 2012 - 18:11

    Jannie En Henk:

    Het begin is er, draag je een maillot onder je rokje of kniekousen.
    We volgen je op de voet.
    Succes met alles, groet van ons.

  • 11 Juli 2012 - 08:06

    Wijmke:

    Hai,

    we willen natuurlijk wel een foto zien van je uniform! Te gek.
    Fijn he internet, toch nog een beetje contact met thuis. Kun je straks ook whatsappen? Want dan voegen we je snel weer toe in de "ooh-zo-gezellige-familie-groeps-app". En anders gewoon zo...:-)

    Dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Camden

Een reis met Into Study Exchange

Ik ga een high school year doen.

Recente Reisverslagen:

19 Maart 2013

Bijna naar huis

04 Februari 2013

Verhuizen

10 Januari 2013

Vakanties

13 December 2012

Bijna vakantie...

21 November 2012

november
Laura

Actief sinds 07 Juni 2012
Verslag gelezen: 328
Totaal aantal bezoekers 10246

Voorgaande reizen:

06 Juli 2012 - 27 April 2013

Een reis met Into Study Exchange

Landen bezocht: