Canberra - Reisverslag uit Camden, Australië van Laura Graaf - WaarBenJij.nu Canberra - Reisverslag uit Camden, Australië van Laura Graaf - WaarBenJij.nu

Canberra

Blijf op de hoogte en volg Laura

19 September 2012 | Australië, Camden

Vrijdag 7 september was Samantha's verjaardag. Om haar te feliciteren heb ik haar wakker gemaakt om 12 uur door boven op dr te springen... 's avonds was Trivia Night op school. Ze gaan dan allemaal vragen stellen en je moet proberen dat jou tafel de meeste punten krijgt. Het thema van onze tafel was Alice in Wonderland dus Sam en ik waren verkleed als de speelkaarten.

Maandags begonnen mijn examens voor year 11, na de vakantie zitten we in year 12. Was een engels examen dus ging niet echt goed. En gezellig een ijsje gegeten met Sam omdat we smiddags vrij hadden.

Dinsdagsmiddag was de schoolsoccer finale voor de 1e/2e plek. We speelde tegen de school waar we eerder al tegen gelijk gespeeld hadden. Ik kreeg een penalty mee omdat ze me onderuit haalde, en die ging raak. Dus we wonnen met 1-0. Nu mogen we een 'victory bell' ringen ofzo.. Dat wordt waarschijnlijk na de vakantie.

Verder nog een biologie en PDHPE examen gemaakt, gingen allebei niet super slecht denk ik. En het was super lekker weer dus heb ook eindelijk een kleurtje.

Vrijdag 14 september was Shaylee's verjaardag, vriendin van school. Daarom gingen we bowlen, lasergamen en wat chillen.

Zaterdag ochtend vertelde George me tijdens het ontbijt dat we naar Canberra zouden gaan tot maandag als ik wilde, natuurlijk wil ik dat! 3 uur rijden hiervandaan en we sliepen bij een vriend van George en zijn vriendin. We zijn naar de NASA basis geweest, National zoo, uitkijk toren en een museum.

Maandag ochtend op de weg naar huis zijn we gestopt bij the BIG MERINO. Dat is 1 van de vele 'big things' in Australie.

Dinsdag een godsdienst examen gemaakt. Heb donderdag nog een wiskunde examen en dat heb ik lekker twee weken vakantie :)

groetjes

  • 19 September 2012 - 11:28

    Jannie:

    Nou Laura, dat is wat zoveel dingen als je doet. Dit vergeet je nooit meer allemaal. Wat gaat het hard en zoveel belevenissen. Geniet ervan, hier begint het wat kouder te worden en het regent iedere keer. Verder alles goed op de Irenestraat. vrijdag gaan we naar de diplomauitreiking van Gerrine. Zaterdag weer een poosje klussen in Amsterdam en natuurlijk is er dan de derby.
    Veel succes met alles en veel liefs van Henk en Jannie

  • 19 September 2012 - 20:57

    Wijmke:

    Hier is het koud.... Geniet van je vakantie! Eindelijk die heb je wel verdiend. Groetjes Wijm

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Camden

Een reis met Into Study Exchange

Ik ga een high school year doen.

Recente Reisverslagen:

19 Maart 2013

Bijna naar huis

04 Februari 2013

Verhuizen

10 Januari 2013

Vakanties

13 December 2012

Bijna vakantie...

21 November 2012

november
Laura

Actief sinds 07 Juni 2012
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 10249

Voorgaande reizen:

06 Juli 2012 - 27 April 2013

Een reis met Into Study Exchange

Landen bezocht: