2 maanden - Reisverslag uit Camden, Australië van Laura Graaf - WaarBenJij.nu 2 maanden - Reisverslag uit Camden, Australië van Laura Graaf - WaarBenJij.nu

2 maanden

Blijf op de hoogte en volg Laura

06 September 2012 | Australië, Camden

Veel te lang geleden alweer....

Zaterdag 25 augustus heb ik met Shaylee sochtends 'door knock' gedaan. Geld ophalen voor dakloze mensen. Was heerlijk weer en wel gezellig om te doen. En 's avonds was Simone's 21ste verjaardagsfeest. Eindelijk weer is een feestje. Mag helaas niet drinken, dus dat heb ik dan ook niet gedaan, Uchmm.. Een aantal vrienden bleven slapen, dus was super gezellig.

Dinsdag tijdens de 'asembly' ,dat is een soort bijeenkomst voor iedereen van de school, werden er diploma's uitgereikt voor door knock dus ik kreeg ook een diploma. Ik heb een aantal leraren geleerd om mijn naam om zn nederlands te zeggen, dus ze riepen me op het podium met mijn goede naam. Was best grappig.

Donderdag was M-day op school. Een dag om geld op te halen voor goede doelen, je hoeft dat niet in je schooluniform te komen. Je kunt in je normale kleren komen of verkleed als iets beginnend met M. Ik ben als een mexicaan gegaan.

Vrijdag was Magdalene Shines. Een soort Grote avond, voor mensen van het Guido. Een avond waar alle talenten van de school een optreden doen. Zoals zingen, dansen, cabaret.. En een optreden van year 12 omdat het hun laatste schooljaar is.

Zaterdag ben ik eindelijk naar een echt Australisch strand geweest. Ik ben met Simone naar Wollongong gereden, dat ligt onder Sydney. Wollongong heeft ongeveer 20 stranden haha. Er was super veel wind, maar kan niet wachten tot het warm genoeg is! :)

Zondag 2 september was het hier vaderdag. We gingen naar Julie's vader ongeveer 2 uur rijden richting het noorden. Na 2 uur rijden zijn we nog niet eens in de buurt van de grens van NSW. We hebben daar gelunched en wat gezeten en toen zijn we wer terug gereden. Was net op tijd om naar de kerk te gaan. Avondmaal hier gaat veel sneller dan in nederland haha. En 's avonds gezellig geskyped met wat familie tijdens de verjaardag van me broertje..

Maandag kwamen Sam en ik erachter dat we allebei gedroomd hadden over sinterklaas omdat we over pepernoten gesproken hadden haha. Voel je vrij om ze op te sturen haha;)
En 's avonds weer lekker gevoetbalt.

Dinsdag was super lekker weer! En we hadden geen voetbal wedstrijd dus we hebben lekker in de zon gelegen. We zitten met voetbal in de finale dus volgende week moeten we winnen!

Vandaag/woensdag op school een ceremonie gehad om de nieuwe leiders van de school welkom te heten. Ze hebben hier leerlingen die een soort leiders van de school zijn, voor allerlei dingen.
En heb een trial gedaan voor school volleybal. Dat is een dag spelen tegen scholen in Wollongong. Vind volleybal niet super leuk, maar het is altijd beter dan lessen volgen.
En heb een taart gekocht voor morgen op school omdat het Sams verjaardag is.

Xxx

  • 06 September 2012 - 12:47

    Mama:

    Kan me voorstellen dat je zegt dat je te druk bent om heimwee te krijgen! Heerlijk om je verhalen te lezen schat! X

  • 06 September 2012 - 14:42

    Tante Henny:

    Weer leuk om iets mee te beleven van jou avontuur. Dikke kus!!!!

  • 06 September 2012 - 15:50

    Henrike:

    Heeeey lieverd!!

    Wat heerlijk om te lezen dat je zoveel nieuwe dingen doet/ziet/beleefd, dat was ook de reden om dit te doen toch?? Waren er nog creatie 's met een M die je zelf niet had kunnen bedenken?
    Knuffel van ons!!

  • 06 September 2012 - 22:00

    Mirelle:

    Wat is je adres ? :)

  • 07 September 2012 - 09:58

    Wijmke:

    Wauw Laura, echt te gek allemaal!!

  • 07 September 2012 - 16:23

    Gerrine:

    Hey Laura!

    Zo te horen gaat het lekker met jou! Het zou leuk zijn als je even je adres doorgeeft in een reisverslag, dan kunnen we misschien eens iets naar je toesturen! Zou leuk zijn toch?

    Wat doe je ontzettend veel maatschappelijke activiteiten met je school! Wanneer is precies je summer break? Weet je al wat je gaat doen?

    Wij genieten hier van zonnige dagen, hopelijk duurt dat nog even. Jij gaat lekker de zomer tegemoet hoe lekker!!

    Liefs,

    Gerrine

  • 08 September 2012 - 01:17

    Laura:

    @henrike Mr & Mrs Shrek waren heel goed ;)

    Ik ga mijn adres niet op deze site zitten maar als je het wilt weten kun je me altijd facebooken of een email sturen. laura.1995@live.nl.

    Ik heb 21 september 2 weken vakantie. En mijn zomervakantie start 21 December! Ik ga 2 weken naar een strandhuis op vakantie en verder nog niet echt plannen behalve heel veel naar het strand gaan.

    Groetjes Xxx


  • 10 September 2012 - 13:26

    Jacozien Hartog:

    Hoi Laura,

    Volgens mij vliegt bij jou de tijd. Wat doe je veel zeg, tjonge. Ik hoop dat het zo goed blijft gaan.

    Groetjes, je buuf

  • 11 September 2012 - 21:02

    Steventje:

    Hey die Laura,

    Wat leuk om te lezen wat je daar allemaal beleeft,zo te lezen heb je het best naar je zin!
    Geniet van alle mooie dingen.En we blijven je volgen op je weblog.

    Liefs en groetjes van Gerrit,Steventje,Lucas,Ruben en Rebecca

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Camden

Een reis met Into Study Exchange

Ik ga een high school year doen.

Recente Reisverslagen:

19 Maart 2013

Bijna naar huis

04 Februari 2013

Verhuizen

10 Januari 2013

Vakanties

13 December 2012

Bijna vakantie...

21 November 2012

november
Laura

Actief sinds 07 Juni 2012
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 10242

Voorgaande reizen:

06 Juli 2012 - 27 April 2013

Een reis met Into Study Exchange

Landen bezocht: