Oktober - Reisverslag uit Camden, Australië van Laura Graaf - WaarBenJij.nu Oktober - Reisverslag uit Camden, Australië van Laura Graaf - WaarBenJij.nu

Oktober

Blijf op de hoogte en volg Laura

20 Oktober 2012 | Australië, Camden

In mijn tweede week vakantie weer naar Sydney geweest, en over de Harbour Bridge gelopen. Was korter dan ik gedacht had.

Ik ben naar Cronulla Beach geweest met Julie, Laura en Bianca.

En mijn laatste vakantie weekend, ben ik naar ISTAND geweest. Een youth group waar Sam heengaat, dus ben maar haar mee gegaan. Super lieve mensen ontmoet en gezellig gepraat en activiteiten gedaan.

De eerste schoolweek was wel weer even wennen. Heb meegedaan met een Volleybal toernooi met een aantal scholen in Wollongong.
We hebben 2 van de 4 gewonnen, en mijn polsen waren blauw haha.

Zaterdag een stuk wezen fietsen. Mis mn fietsje best wel.

Dinsdag uit school met George naar het vliegveld gereden om Path op te halen. Een neef van George.

Woensdag 17 oktober mn eerste Oz Tag game gespeeld, was wel leuk! Wist aan het begin niet eens de regels maar later ging het wel beter. Oz tag is een soort rugby maar ipv tackels heb je vlaggetjes aan de zijkant van je broek die je moet pakken.

Donderdag toen ik uit school kwam, was er een pakketje voor mij met pepernoten en stroopwafels. Super leuk! Bedankt fam. van de Pol!
's avonds gezellig pannenkoeken gebakken voor Samantha en mezelf.

Vrijdag naar de bios geweest. Mijn eerste keer in Australie. Het was een Australische film, mental.

Vandaag is een hete dag. Ik merk nu wel dat het veel warmer begint te worden. Kan niet wachten tot we op zomervakantie gaan. 2 weken naar het strand :)

Groetjes

  • 21 Oktober 2012 - 17:03

    Tante Henny:

    Klinkt weer ontzettend leuk wat je allemaal onderneemt, super, en stiekem ben ik een beetje jaloers dat jij nu in de lente zit qua seizoen , heerlijk, groetjes lieverd en tot wordfeuds!!!!

  • 27 Oktober 2012 - 14:07

    Lambertus Van Diermen & Jasper Beekhuis:

    Hoi Laura,

    Afgelopen woensdag (24/10) bij je ouders en je broer op huisbezoek geweest.
    We zijn blij om te horen dat het goed met je gaat en dat je het naar je zin hebt daar zo ver weg.
    Langs deze weg een berichtje van je wijkouderlingen.

    Suc6 met alles daar en we wensen je vanuit Spakenburg Gods zegen toe.

    groetjes,

    Lambertus en Jasper

  • 31 Oktober 2012 - 15:41

    Tante Marrie:

    Hoi Laura, ik zit hier even op opa z'n IPad je verhalen te lezen. Wat maak je veel leuke dingen mee. Als ik het zo lees fietsen ze dus niet elke dag zoveel als jij gewend was. Gaat het Engels je al veel makkelijker af zodat je een film makkelijk kan volgen? Leuk ook om te horen van mama dat je het zo naar je zin hebt. Opa komt net binnen dus een dikke kus van ons allebei.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Camden

Een reis met Into Study Exchange

Ik ga een high school year doen.

Recente Reisverslagen:

19 Maart 2013

Bijna naar huis

04 Februari 2013

Verhuizen

10 Januari 2013

Vakanties

13 December 2012

Bijna vakantie...

21 November 2012

november
Laura

Actief sinds 07 Juni 2012
Verslag gelezen: 332
Totaal aantal bezoekers 10246

Voorgaande reizen:

06 Juli 2012 - 27 April 2013

Een reis met Into Study Exchange

Landen bezocht: