Geen inspiratie om een titel te verzinnen. - Reisverslag uit Camden, Australië van Laura Graaf - WaarBenJij.nu Geen inspiratie om een titel te verzinnen. - Reisverslag uit Camden, Australië van Laura Graaf - WaarBenJij.nu

Geen inspiratie om een titel te verzinnen.

Blijf op de hoogte en volg Laura

03 Augustus 2012 | Australië, Camden

Hoihoi,

Vrijdag is Simone terug gekomen uit Europa. Ze is heel leuk en aardig. En het is leuk om alle feestende verhalen te horen.

Zaterdag ben ik om 5:30 opgestaan om de olympische spelen te kijken.. (Ik kwam er later pas achter dat ze hem smiddags nog een keer helemaal uitzonden). Daarna gaan shoppen want ik had savonds een feestje met als thema:1920's. Het was een sweet sixteen. Het was mn eerste sweet sixteen zonder alcohol sinds jaren haha. Dat mis ik toch wel erg, vrienden en feestjes...

Zondag ben ik met George een stuk gaan fietsen. Best pittig al die heuvels. En dat links rijden ben ik ook nog niet aan gewend.
We zijn aangereden bij George zijn moeder. Een nederlandse vrouw die net terug is van een vakantie naar Holland. Wel fijn om af en toe lekker nederlands te praten. Daarna met Samantha naar de kerk geweest, en savonds gegeten met oma erbij.. (heb ik toch weer een beetje een oma) .

Maandag had ik een biologie excursie met school. Het begon met wat gepraat over bomen en planten, saai. En daarna gingen we over op de dieren. Ik heb een slang en nog wat dieren geaaid. En 's avonds weer lekker indoor soccer gespeeld, en gewonnen.

Dinsdag eerst weer een paar lessen gevolgd, daarna weer gevoetbald. 1-0 gewonnen, gescoord en was girl of the match :)

Woensdag niks bijzonders gedaan. Alleen de verjaardag van me broertje gemist. Nog een keer Gefeliciteerd!

Vandaag/vrijdag heb ik weer een lange schooldag overleeft. Ben net terug van een dinner met Simone en wat vriendinnen. Was erg gezellig, maar wel lastig te verstaan.

Tot de volgende blog.

  • 03 Augustus 2012 - 14:18

    Maartje:

    Hi Laura!!

    Super gaaf allemaal!!! En verbaasd met niets dat je girl of the match was:) veel plezier nog!! En genieten:)

    Liefs Maartje

  • 03 Augustus 2012 - 15:55

    Henrike:

    Heeeeeyy!!

    Hoe gaat het meid? Ik vind het eike keer wel erg leuk om je stukjes te lezen joh! Moest gieren om je sweet sixteen zonder alcohol.....!!!
    Dikke Xxxxx kus van ons!!

  • 03 Augustus 2012 - 17:03

    Jacozien:

    Hoi Laura,

    Leuk om weer je verhalen te lezen. Je blijft toch wel voor Holland he met de Olympische spelen. Oranje is en blijft leuker dan de groen gelen met een kangaroe! Gefeliciteerd met de verjaardag van Christian en met je "girl of the match zijn" Hoe stoer ben je dan! Geniet ze, ook van je surrogaat oma........!

    Je buuf


  • 03 Augustus 2012 - 18:56

    Wijmke:

    Girl of the match!! Te gek. En sweet sixteen, kreeg ze een auto? Of zijn ze daar nog niet zo gek als in Amerika?
    Leuk om je verhalen te lezen.

    Groetjes Wijm

  • 03 Augustus 2012 - 19:51

    Jacozien:

    Hoi Laura,

    En ik bedoel natuurlijk een kanGOEROE!

    Je buuf

  • 10 Augustus 2012 - 08:57

    Laura De Graaf:

    Vind het ook leuk om jullie reacties te lezen!

    Haha tuurlijk blijf ik voor oranje!

    Een aantal uit me klas hebben een eigen auto ja, maar van 16 tot 17 moet je met iemand in de auto rijden die z'n rijbewijs heeft..

    X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Camden

Een reis met Into Study Exchange

Ik ga een high school year doen.

Recente Reisverslagen:

19 Maart 2013

Bijna naar huis

04 Februari 2013

Verhuizen

10 Januari 2013

Vakanties

13 December 2012

Bijna vakantie...

21 November 2012

november
Laura

Actief sinds 07 Juni 2012
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 10250

Voorgaande reizen:

06 Juli 2012 - 27 April 2013

Een reis met Into Study Exchange

Landen bezocht: