Verhuizen - Reisverslag uit Catherine Field, Australië van Laura Graaf - WaarBenJij.nu Verhuizen - Reisverslag uit Catherine Field, Australië van Laura Graaf - WaarBenJij.nu

Verhuizen

Blijf op de hoogte en volg Laura

04 Februari 2013 | Australië, Catherine Field

Vrijdag de 11e naar Sydeny gegaan om de Harbour Bridge te beklimmen met Sam. Was een kerstcadeau van George en Julie. Was super leuk om er eindelijk bovenop te staan!

Zaterdag op weg gegaan naar Batemans Bay voor 2 weken vakantie. We hadden een surfboard meegenomen, dus heb elke dag gesurft! Was super leuk en kan staan op het board. Verder wat gesnorkeld en lekker in de zon gezeten. En Australian Open kijken.

26 januari is Australia Day. Ben met Julie en Sam naar Sydney geweest en hebben een beetje rondgevaren op de ferry om van alles wat te zien. Heb Jessica Mauboy zien zingen en aan het einde was er een mooie vuurwerk show. Het is wel een beetje te vergelijken met koninginnedag.

De 28e was mijn laatste avond bij de familie Scholte. Oma kwam eten en heb een Pandora armbandje met een slipper-bedeltje gehad als afscheidscadeautje. De dag erna opgehaald door Ciara, Shaylee & Leah voor 3 leuke maanden met de familie Carlsen!

Woensdag wezen shoppen met Shaylee & Leah. Gaat echt een probleem worden om maar 20kg mee naar huis te nemen.. We zijn naar Yoghurtland geweest. Bevroren yoghurt met allemaal lekkere dingen erin die je zelf kunt kiezen en je betaald op gewicht. Of bestaat er ook al zoiets in Nederland?

We zijn donderdag naar Wollongong gegaan omdat Gordon ging skydiven. Ik kan helaas niet skydiven omdat het tegen de regels is.. We hebben al wel wat andere leuke plannen gemaakt. We vliegen voor een weekend naar de Gold Coast om pretparken te doen, Sydney FC, Socceroos.

Zaterdag was Leahs 16e verjaardag. Ze hadden alles buiten geregeld maar het regende te hard dus besloten om toch naar binnen te gaan, dus helaas geen poolparty. Was super gezellig, weer eens wat anders een 16th zonder alcohol haha ;)

Zondag ontbijt met 15 mensen die bleven slapen, en daarna richting Sydney met mn vorige familie omdat we dat al geplaned hadden. We gingen op de tallship en konden de mast beklimmen. Ik mocht de boot besturen :) Daarna wat gedronken bij de Sydney Opera Bar en bij de Chinees gegeten.

Vandaag 4 feb was de eerste schooldag terug op school. Was leuk om iedereen weer te zien, maar heb het echt niet gemist haha. Uit school met Shaylee en Gordon naar een race cirquit gegaan om 3 rondjes te rijden in een super snelle auto! Was super leuk!

Groetjes!!

• 04 Februari 2013 - 11:20

Tante Henny:

Wat gezellig weer wat te lezen van je, we wensen jou nog een fijne tijd toe op je nieuwe adres!!!!groetjes en een dikke kus!!

• 25 Februari 2013 - 17:12

Greet:

Lieve Laura,
    Zo te lezen heb je het prima naar je zin daar. Heerlijk die vakantieverhalen!
    Geniet van nog een paar maandjes Australië.
    Een lieve groet van ons allemaal

• 18 Maart 2013 - 21:46

Tante Marrie:

Lieve Laura,
    Wat leuk om allemaal werkte lezen en fijn dat je het naar je zin hebt in het nieuwe gezin.
    Geniet nog maar lekker de laatste maandjes.
    Dikke kus ome Henk en tante Marrie