Bijna vakantie... - Reisverslag uit Camden, Australië van Laura Graaf - WaarBenJij.nu Bijna vakantie... - Reisverslag uit Camden, Australië van Laura Graaf - WaarBenJij.nu

Bijna vakantie...

Blijf op de hoogte en volg Laura

13 December 2012 | Australië, Camden

Donderdag na school naar Batemans Bay gereden omdat we een 'beachwedding' hadden op vrijdag. Was super lekker weer en een gezellige bruiloft. Natuurlijk niet zo leuk als een Spakenburgse bruiloft ;)
We zijn het weekend in Batemans bay gebleven. Elke ochtend zwemmen en boogie boarden. We komen hier weer terug voor 2 weken in de zomervakantie.

Vrijdag de 30e met school naar Taronga Zoo geweest. Reizen met de trein, veerboot en bus is weer eens wat anders dan op de fiets naar school. Gezellige dag en weer wat leuke foto's erbij.

's avonds was presentatie avond van Youth Mission Team in Wollongong. Dat is het afscheid voor het team van dit jaar, volgend jaar komt er weer een nieuw team.

Zondag afgesproken met Laura Gleeson, mijn contactpersoon. wat gepraat over hoe alles gaat, en dat ik waarschijnlijk naar een ander gezin ga..

Zaterdag kerst inkopen gedaan. Het word hier echt veel groter gevierd dan ik gewend ben, maar dat is ook wel leuk.

Kickboxen met school is helaas afgelopen, omdat we richting de zomervakantie gaan. Maar ga nog wel 2 keer per week zwemmen en Oz Tag is nog een week voor dit jaar.

Op school is ieder aan het afronden en klaar maken voor de vakantie, terwijl ik dit schrijf ben ik op school en het is mijn laatste dag voordat mijn vakantie begint! :)

Heb gister gehoord dat ik een ander gastgezin heb gevonden, dus ga waarschijnlijk eind januari verhuizen. Weer een andere leuke ervaring, waar ik veel zin in heb. Ik blijf wel gewoon op dezelfde school.

En nog een keer bedankt voor alle kaarten, pakketjes, berichtjes die ik dit jaar gekregen heb!
MERRY CHRISTMAS!!

xxx Laura

  • 13 December 2012 - 08:22

    Jannie:

    Fijne vakantie, hier hebben we ook bijna 2 weken vrij. Even bijkomen van alle drukte, mis je de regen en de kou nog niet!!!!!!!!!. Verkouden worden van het natte weer, tegen de wind in fietsen. Nou wij zijn jaloers op dat lekkere zonnetje bij jou. Kerst met een korte broek aan super. Hele fijne dagen, en je hoort weer van ons
    Henk en Jannie

  • 13 December 2012 - 20:22

    Henrike:

    Hey lieverd,
    Zo lekker!! Kerstvakantie in de zon!!! Jaloers....dankjewel voor je kaartje trouwens, erg leuke foto. Waarom ga je naar een ander gastgezinnen trouwens? Of is dat gebruikelijk om te ruilen na een half jaar?
    Nou, dikke kus van ons allemaal
    Xxxxx tante Henrike

  • 18 December 2012 - 09:54

    Laura:

    Super, kervakantie in de zon! Vandaag lekkere stranddag! Ik heb kunnen kiezen om hier te blijven of naar een ander gezin te gaan. Ik heb gekozen om ergens anders heen te gaan omdat ik toch wat probleempjes heb met de gastmoeder. Maar ik wilde wel op dezelfde school blijven en er is waarschijnlijk al een ander gastgezin gevonden. Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Camden

Een reis met Into Study Exchange

Ik ga een high school year doen.

Recente Reisverslagen:

19 Maart 2013

Bijna naar huis

04 Februari 2013

Verhuizen

10 Januari 2013

Vakanties

13 December 2012

Bijna vakantie...

21 November 2012

november
Laura

Actief sinds 07 Juni 2012
Verslag gelezen: 252
Totaal aantal bezoekers 10223

Voorgaande reizen:

06 Juli 2012 - 27 April 2013

Een reis met Into Study Exchange

Landen bezocht: